تبلیغ در بهائیت| استفاده ابزاری از زنان
خداوند متعال لطافت هایی در وجود زنان به ودیعت گذاشته است. اسلام معتقد است، گوهر زن در صدف حجاب ارزشمند است و حضور این جنس از بشر را به واسطه لطافت روحش، در خط مقدم مسائل اجتماعی مناسب نمی داند. برخلاف این مطلب، در نزد بهائیان هدف وسیله را توجیه می کند. آنان حجاب را از زن گرفته و در احکام و آیین شان نیز حجاب نفی شده است.حتی برای ترویج آیین خود با سوء استفاده از زنان به عنوان ابزاری برای جذب و تبلیغ (1) گوهر وجودی زنان را به جمال ظاهریش فروختند.
💢عباس افندی که پیشگام امر تبلیغ #بهائیت بود در مورد استفاده از زنان در تبلیغ بهائیت مینویسد: اگر اماء الرحمن اتحاد و یگانگی حاصل نمایند و به محبت آمیزش سن کنند و از یکدیگر ستایش نمایند و به خدمت پردازند و تبلیغ نمایند در اندک زمانی انتشار عجیبی حاصل گردد.(2) استفاده از طنین صدای زنان برای رونق بخشیدن ضیافت ها و مجالس ماهیانه ی بهائی کمترین استفاده است که از جنس زنان در تبلغی این آیین می شود. ای امه الله تا توانی در ستایش و نیایش حضرت مقصود قصائد محامد و نعوت انشاء تا با آهنگ بدیع در محافل عظیم ترتیل گردد(3)
‼️برای رهبران بهائی وجود زنان در تبلیغ این دیانت ساختگی آن قدر اهمیت دارد که از آنان می خواهند همه وقت خود را صرف تبلیغ کنند «ای امه الله جمیع اوقات را صرف تبلیغ کن».(4)
📚 پ.ن:
1.مسلخ عشق. ص 43 -41؛ سایه شوم، مهناز رئوفی، ص 69 -60.
2. عبدالبهاء، مکاتیب، ج6، ص 69.
3. همان.
4. همان، ص 104.
💥پایگاه خبری مفاز💥
www.maaz.ir
💢عباس افندی که پیشگام امر تبلیغ #بهائیت بود در مورد استفاده از زنان در تبلیغ بهائیت مینویسد: اگر اماء الرحمن اتحاد و یگانگی حاصل نمایند و به محبت آمیزش سن کنند و از یکدیگر ستایش نمایند و به خدمت پردازند و تبلیغ نمایند در اندک زمانی انتشار عجیبی حاصل گردد.(2) استفاده از طنین صدای زنان برای رونق بخشیدن ضیافت ها و مجالس ماهیانه ی بهائی کمترین استفاده است که از جنس زنان در تبلغی این آیین می شود. ای امه الله تا توانی در ستایش و نیایش حضرت مقصود قصائد محامد و نعوت انشاء تا با آهنگ بدیع در محافل عظیم ترتیل گردد(3)
‼️برای رهبران بهائی وجود زنان در تبلیغ این دیانت ساختگی آن قدر اهمیت دارد که از آنان می خواهند همه وقت خود را صرف تبلیغ کنند «ای امه الله جمیع اوقات را صرف تبلیغ کن».(4)
📚 پ.ن:
1.مسلخ عشق. ص 43 -41؛ سایه شوم، مهناز رئوفی، ص 69 -60.
2. عبدالبهاء، مکاتیب، ج6، ص 69.
3. همان.
4. همان، ص 104.
💥پایگاه خبری مفاز💥
www.maaz.ir
۱.۴k
۰۶ شهریور ۱۴۰۳
دیدگاه ها
هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.